TugcEsila zeyenp5524 23 haftaya girmek üzereyim benmde bel agrmla sırt ağrım fazla oluyor helemi akşamları kaburga agrisndan kivraniyorm sizindemi öyleydi nasıl yol izliyorsunuz şuan düzenli nstye mi giriyorsun
zeyenp5524 TugcEsila serum igne we fitille agrımı kestiler magnezyum içiyorum düzenli bi şekilde agrım war hala bidaha nst istemedi doktor
Bebisbg34 TugcEsila aynen bende 20+3 teyim sırt agrisindan ölüypeum sabit oturunca yatınca magnezyum verdi ama fayda etmedi
Elizbusra Ben her aksam magnezyum iciyorım benımde hep sırtım agrıyor suan 25 haftalıgım gaz problemımde var doktor yoga yapabılırsın dedi
eozh Bebisbg34 içinde magnezyumunda bulunduğu bir vitamin verdi o bana da fayda etmiyor. Siz sadece magnezyum mu kullandınız acaba
Nuresalo633 Bende de fıtık var mahfoluyorum magnezyum kullanıyorum 2 3 aydır yarın nst girecem bakalım ☺️ 34+2 haftalığız
Bebisbg34 eozh evet sadece magnezyum ben almanyadayım farklımı tabı ordakiyle burdakı hap bilmiyorum magnezyum verla yazıyor bende