Smr28 Kızlar sonucum çıktı 153 çıktı şeker yok galiba ama doktor meyve çok yeme dedi. Suyumda biraz fazla olduğu için ekmek, şeker, meyve yeme demişti geçen ay. Ama canm tatlı çekiyor arada yiyiyorm sorun olur mu
Guleroz Smr28 benimde suyum sınırda dedi doktorum bu salı şeker yukleme yapacak bakalım şeker çıkacak mı bende ekmeği falan kestim umarım düzelir 🤲
Pamuk Smr28 Sınır 140 ekmek tatlı şeker yememekle olmuyor. Bende de var diyetisyen ve dahiliyeye gidin.
Smr28 xxR4bia bu yazdığım tokluk. Yükleme yapmadan önce açlık 76 civarı. Yüklemeden bir saat sonra 153
xxR4bia Smr28 ben de 50lik yükledim yükleme öncesi 82 çıktı Saat 73 Saat de 58miş Ona rağmen dikkat et demişti doktorum bana
Mesa3333 Smr28 anladım bana da 50 Gr yaparız demişti de tokluk bakarız sadece dedi ne demek istedi onu anlamadım o yüzden sordum size de 🌸
xxR4bia Smr28 şeker direnciniz zayıf sanırım tam anlamıyorum da siz bence başka bi doktora daha gösterin
xxR4bia Smr28 kuzum şeker direnci zaten şeker yüklendikten sonra ölçülmüş oluyor ya o yüzden öyle dedim
Mesa3333 Smr28 o zaman aç olmama gerek kalmıyor değil mi işten çıkıp gitmeyi düşünüyorum devlet takipliyim detaylı konusamamistik pazartesi gel tokluk bakalım dedi sadece
Yeniannis-s Mesa3333 doğru sonuç çıkması için aç olunması gerekiyor aç karnına o suyu içmek gerekiyor
Melike_4949 Smr28 değerlerinize bakıyorlar onlarda doktorunuz ne dedi ki ? Yüksek ben şekeri olan biri olarak 153 yüksek olarak geçiyor