Gamzeaksam Eylul24 son 1 gün kaldı bizimde 1 kasimda hazirlikli gelin dedi doktorumuz 🙈maşallah sizede 😇kiz mı, erkek mi bebisiniz normal mi olacak bide doğumunuz? 🙈
Eylul24 Gamzeaksam kız olacak normal doğum doktor Perşembe gününe kadar olmazsa suni verecez dedi İnşallah ona gerek kalmadan olur
Esmaxzcv Miraykader doktor 41 suni sancı vercem dedi çok korkuyorum kendi sancım başladı için offff Allah yardım etsin bana dua edin nolur