Sizin ne zaman geçti bulantılarınız? Benim ara ara geçiyor sonra artıyor.
Anneadayiii__ gecmedi ilacla geciyor 36+2 doguma kadaŕ devamm
Anneadayiii__ 27 haftalık olduk hala devam ediyor prilamla devam ediyoruz 😮💨
Bende hiç olmadı bulantı normelde bu haftalarda geçer
Emine_63270 hala geçmedi maalesef benimki
Benimde hala gecmedi ara ara oluyor ilaç içiyorum hala
aysenuurr11 benim ilaçlarla da geçmiyor
Anneadayiii__ gecer insallah haftaniz daha kücük sık sık az az yiyin
aysenuurr11 inşallah geçer