Zseda Kızlar carsamba 44 olan beta bugün 317 çıktı tahmini kac haftaligimdir yardim edebilecek olan var mı heyecanlıyım biraz
AleynaResul Zseda kişiden kişiye değişiyor bu basen bizim hesaplarımız bile tutmayabiliyor benim 1340 tı 4 haftalıktı
Zseda Ecemnm 23 Eylül sin regl. Ama o tarihe bakınca 5 haftalik olmam gerekiyor fakat beta 5 haftaya göre düşük. Geç döllenme diyorlar ama kaç haftaligim o zaman anlayamadim
Zseda Sumeyyealts 23 Eylül sin regl. Ama o tarihe bakınca 5 haftalik olmam gerekiyor fakat beta 5 haftaya göre düşük. Geç döllenme diyorlar ama kaç haftaligim o zaman anlayamadim
ceydadmnn Zseda 3 .4 haftalıksındır bende de öyle olmuştu Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🧸❤️
Sumeyyealts Zseda yine 5 haftalık benim de geç döllenme ama ultrason ve son adet tarihi beraber gidiyor
Ecemnm Bende 305 ile ogenmistim 4+4 de gittim görmedim 1500 falandı değer iki üç gün bekledim gittim gördüm o yüzden biraz bekleyin Zseda