Evrem990 Kızlar sezeryan sonrası 3.gün şöyle bi durum var yürürken sag bacagimi atinca sorun yok sol bacagimi atmak işkence.aynu şekilde az bisey yükümü saga verince sorun yok ama sola verince işkinc3e acı çekiyorum resmen.yani hep sol taraf normal mi sizcee
Seymakocabey Evrem990 sol bacaktan iğne yaptıklarında sende kastiysan kendini o yüzden aciyodur malesef 2 hafta kadar çekersiniz o acıyı
Evrem990 yesilmavi doktoruma yazdim en sonunda aynisini dedi biliyomusunuz agri kesici igne yaptilar mi dedi evet sol bacaktan yaptilar onun agrisimi acaba.ne alaka fakan dedim kendi dendime aksine daha cabuk gećmesi lazm degil mi
Evrem990 yesilmavi lutfen aydinlatin bni öylemi oluyor sol tarafim aci içinde çunku igne ile mi alakasi var ne zman geçer 4.gunun hiç ilerleme yok o tarafta
BirazbundanBirazondan1 Evrem990 sezeryan dan sonra kan pıhtılaşması iğnesi vuruyorlar. Vucuda pıhtı atmasın diye. 9 ay boyunca kan pıhtılaşma iğnesi oldum da sezeryansan sonra da 1 hafta kullandım. Benimde sol bacağımı kaldırırken yanarak dikişim ağrırdı. Sağ tarafımda olmadı. Doktoruma söylediğimde bacağını yavaş hareket ettir sonuçta dikişi bir ip tutuyor dedi. 2 hafta sonra o ağrı geçti.
Evrem990 BirazbundanBirazondan1 bana kan pıhtılaşması hakkinda bisey demediler açikcasi sadece sol bacagimdan igne vurdular iste onada agri kesici igne dediler
Evrem990 BirazbundanBirazondan1 benimde ayni sagda bisey yok ama sol taraf cok fenaaa acıı ve yanıyorrr hiç geçmicekmiş gibi hissediyorum:((((
BirazbundanBirazondan1 Evrem990 yok geçiyor bende öyle düşünüyordum. Sezeryan olalı 38 gün oldu. Ağrı 3 hafta içinde geçti
Evrem990 BirazbundanBirazondan1 ya 4.gunum bugun hala acı icindeyim ilk gün gibi gerckten sagda sknti yok sol mahvediyr adim atamiyorum
BirazbundanBirazondan1 Evrem990 benim adım atmadan değil de sol ayağımı kaldıramadım. Az bir şey kaldırdığımda eşofman altımı giyim diye sol tarafında dikişim ağrırdı. Eşim yada anlam yardımcı olmuştu giyinmeme