2melkannsi Gittiğim iki farklı doktorda zeka geriliğine yol açar kesinlikle kullanmamız gerekiyor dedi tercih sizin gelişimi etkileniyor internete girip araştırırsanız erken doğum riskinin dışında gebelik zehirlenmesi ve yetersiz gelişme gibi sonuçlarında oluşabileceğini görürsünüz vücudun yeterli üretemedi tiroit hormonunu yükselten türden bir ilaç zararlı değil aksine bebeğinize faydası olan bir ilaç şimdiye kadar çok yüksek olupta tiroit ilacı kullanmayanı okumadım da görmedim de belkide sizinki ileri derecede yüksek değildir ve gerekli görmemiştir yoksa görmeme ihtimali yok sağlık ocağındaki hemşireler bile ilaç verir dr’a görün diyorlar sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏼