Benim kızım 3 yasinda bizimki de hep böyle, kaka yapmak istemiyor kabız olunca başladı o tutmaya çalışıyor kaka çıkmaya çalışıyor sonuç kirlenmiş kiyafet.
Duphalac ıciriyoruz onu içince kaka yumuşatıcı için kaka geldigini anlayinca azıcık iknayla tuvalete götürünce yapıyor
Kreşe başlamak, kardes olması gibi şeyler çocuğun psikolojisini etkiliyor tuvalet alışkanlığını da etkiliyor bizde de kardeş durumu oldu