Kızlar selam. Bir ayı geçti hala öksürüyorum.
Doktorun verdiği öksürük şurubundan tutun balları, kozalak şurubu, bitki çaylarının hepsini denedim. 37. Haftama girdim. Normal ya da sezaryen fark etmez doğumdan sonra da böyle devam ederse inanılmaz canım yanar. Çok içten öksürüyorum çünkü.
Balgamlı değil kuru öksürük.
Benim gibi olan var mı? Nasıl geçecek bu :(