Aslidemir2334 İki kere gittim birincisinde eşimin arkadaşının karısını yatırmışlardı onu ziyaret amaçlı gittik çok içime sinmemişti çok beğenmedim kızda zaten çok fazla ilgi ve alaka olduğunu söylemedi ikinci gitmem de 20 haftalık hamileyken gitmiştim doktorlar çok sert ve çok kaba davranıyorlar önümde hamile bir kadın vardı suyu gelmişti kadını iterek tekerlekli sandalyeye oturdular sürekli azarladılar, suyu gelmesine rağmen yeter seninle mi uğraşıcaz Doğuracaksan doğur fln.. İçeri girdiğimde doktorda alttan muayene etmek istedi ben de reddettim çünkü karnımdan muayene etse zaten bebegi görecek 20 haftalık olmuşum doktorla da atıştık çocuk azarlar gibi konuştuğu için benimle açıkçası ben korktuğum için kaydımı iptal Edip muayene olmadan çıktım.