Benim ikinci gebeliğim bu ama ilk kızımda bu kadar hatırlamıyorum yani bu 4-5 gündür sağ kaburgamin altında göğüs altında inanılmaz bir acı var ve sırt bel ağrısı yaşıyorum birde çok kasılıyor bebeğim yani normal mi yoksa kasilmalar mi başladı bilmiyorum. Maşallah çok aşırı hareketli bı bebeğim var ama kendini çok kasıyor sıkıp bırakıyor ilki sezaryen olduğu için böylemiydi bilemedim 🤦🏻♀️ Yani normal mi kii, diyabet ve tiroid hastasıyım erken mi gelmek istiyor sizcee