krcozlem58 Kızlar 2. Gebeliğim ama ilk de böyle miydi hatırlamıyorum. Dümdüz uzanıyorum karnımın içinde kalp varmış gibi pıt pıt hızla atıyor bu bebek hareketi mi yoksa kalp atışı mı bebeğin?
busduuk1914 krcozlem58 kaçıncı haftadasınız aynısını bende yaşıyorum. Bebek hareketi için erken diyorlar ama düzenli kalp atışı şeklinde karnımın alt kısmında gözle görünür biçimde atıyor
MelteM2cck Ecemnm bebek hıçkırığı kalp atışı gibi hızlı olmaz. Hatta insan hıçkırığından daha seyrek olur 30 snyede bir atar karnınız
busduuk1914 krcozlem58 sizinki çok normal bence ya ikinci gebelikte çok daha erken hissedilebiliyormuş. Ben 14+4teyim 😂
nzlbrn krcozlem58 nabzınızı tutun sonra karnınıza bakın aynı anda atıyorsa nabızdır zaten aort karından da geçtiği için gebe olmasanız bile dışardan bakınca karın pıt pıt atıyor geçenlerde eşimin karnına da bakıp onayladım 😅