Şimdi kızlar ben özele doktora gidiyorum 1 hafta sonra doğum raporu alacağım biliyorsunuz ki doğum raporu doğumdan önce 2 ay doğumdan sonra 2 ay olmak üzere yazıyorlar ben 1 hafta sonra doğum raporu almaya gideceğim çalıştığım için ama kendi doktorumda doğum yapmayacağım. Başka bir hastanede doğum yaptıktan sonra doğumdan sonraki raporumu yazmamazlik yapar mı böyle bir durum yaşayan var mı?