Bende 35 oldum
Rahim oldukça büyüdü ve baskı yapıyor doktorum çok normal doğuma kadar olucak dedi.bi ara gitti olmadı ağrı ama son haftalara gelince tekrar nuksetti.kendini yorma çok fazla ayakta kalma bunları yapmazsan daha çok articak o ağrı.benim öyle olmuştu doktorumda istirahat etceksin iş yapmicaksin dedi