Ad234sbk bende 8+2 deyim birkaç gün önce bende de kasılma sanki işten çekilme gibi şeyler oluyordu rahmimde resmen hissediyorum diyordum 😌 ama normalmiş bu rahim büyüdüğü için
Kanama bende de yok çok şükür içinizi ferah tuttun.
Rabbim sağlıkla doğurmayı nasip etsin bizlere.
Bu arada doktor muayenesine kaç haftada bir gidiyorsunuz ? Bundan sonra ne zaman gideceksiniz ben hem özele hem devlete gidiyorum devletten 1 ay sonra gel dediler özele her hafta gidemem şimdi ne yapmalıyım kafam karıştı