Kızlaar hamile olduğumu öğrendim öğreneli çok duygusallaştım herşeye ağlayasım geliyor normalde hiç ağlayamayan ben en ufak bir şeyi kafama takıp ağlıyorum 🥲 daha 6 aylık evliyim 5 ay hiç çocuk düşünmedik bu ay da haberini aldık hamdolsun ama çok durgunlaştım sessizleştim hala adapte olamadım sanırım. Kendimi de hala küçük çocuk gibi hissediyorum nasıl çocuk büyütücem diye bi ton evham :) ailenin en küçük kızıydım biraz el bebek Gül bebek oldu ondan mı evlendiğimde de çok zor alışmıştım huzurluyum eşimle elhamdulillah ama o hayal ettiğim hamilelik bu değil sanki ilerleyen zamanlarda bu duygular değişir mi (inşallah değişir) 🙃