Ahseninannesiii Kenanizm18 anlıyorum çok teşekkür ederim kıymetli bilgileriniz ve vakit ayırıp cevap yazdığınız için 😊 şimdi içim çok daha rahat. Allah hepimize evlatlarımızı sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ☺️🤲🏻
Zeynp Ahseninannesiii ben 40 oldu mu aldırırdım zaten Normal yaşam evresine geçmesi çok daha tehlikeli Bende doktor gibş düşünüyorum
Ahseninannesiii Zeynp peki çok teşekkür ederim ☺️ bi an içime kurt düşmüştü ama buraya yazdıktan sonra sizlerin sayesinde içim rahatladı 😊
Izm123 Ahseninannesiii canim 40 haftayi gecmis bencede beklemesinin bi sebebi yok artik benimde gelmezse ben doktora teklif edicem bunu yani kilo alimi gelisimi duruyor zaten. Disardan suni sanci vermekle beyinin yaptığı islem ayni rahim kasilmalari baslasin diye hormin veriyorlar ekstra agri sanci olmuyor mantikli bence
Ahseninannesiii Izm123 haklısınız ben de müdahale etmeyeceğim doktoruma. Yeter ki sağlıkla gelsin suni sancı normal sancı veya sezaryen farketmiyor çok sağ olun 😊☺️
Zeynp Ahseninannesiii sağlıkla kavuşun evladınıza Kısmette nasıl doğurmak varsa onu göreceğiz Ben hiç takılmıyorum Normal olsun isterim Baktım 40 oldu zorlamam Riske atamam Canım da taşımışım aylarca Varsın beni kessinler Ona birşey olmasın
Ahseninannesiii Zeynp ben de çok takılmıyorum normalde bebeğim sağlıklı olsun da önemli değil zaten nasıl geleceğine o karar verecek ben ne desem boş bekliyorum. Ama hani çevremde herkes böyle tuhaf tuhaf konuşunca sorguladım ister istemez. Ama şimdi içim rahat sağ olun ☺️
Ahseninannesiii Albatros3501 çok teşekkür ederim ☺️ hepimizin evlatları hayırlısıyla gelsin inşallah 🤲🏻☺️😘
Bo25 Ahseninannesiii yengemin ikizleri vardı Kakasini yaptığı için erken aldılar azdaha bekleyebilirdi ama mecburen
Ahseninannesiii Bo25 anlıyorum doktorlara güvenmekten başka çaremiz yok tabiki riske atmamak gerekiyor .. çok teşekkür ederim ☺️
svmeybgl Izm123 ben şahsi olarak bekleyemem gibi ne geliyor panik olurum birşey oldu mu olacak mı diye