Kızlar bat 26 eylül 2 gün önce adetim 2 gün gecikince gebe olduğumu öğrendim 7171 beta ile ve dün doktara gittim haftasonu olduğu için nöbetçi hekim vardı ve ultrasonla keseyi gördük şükür, bende kaç haftalık dediğimde bana daha gebelik oluşmadı bebek oluşunca tarih veririm dedi benim motivasyonum bozuldu açıkcası bu 2. Gebeliğim ilki düştü ve diğerinde gittiğim doktor böyle dememişti bu gebelik oluşmadı henüz diyince üzüldüm