Almi3434 Kızlar Ikıncı hamılelıgım ve nabzım hep 120 110 130 hareket halinde 140 o bile buluyor doktora gıttım beloc verdi ama tansiyon düşürdüğü için ıcemıyorum tansiyonum normal de de düşük ıstırat halınde güle nabzım yüksek varmı böyle durum yaşayan