yenidenanne34 Sizce gölge gibi bi cizgi var mi kizlar ben mi yanlış görüyorum? Rengini koyulastirdim biraz daha iyi görünsün diye. 4 aydir cok test yaptim hic boyle bisey cikmadi markasi laboquick
1palyaco yenidenanne34 bende bu marka ile öğrendim ve benimde böyle silikti ben görüyorum daha yeni gibi hayırlısı olur inşallah 🌸🌸 kan verin .
Ozge_55 yenidenanne34 ayy var gibi ama yeni gibi erken gebelik testi ile yapsaydin cnm hemen sonuç veriyor bn 2. bebeğimi öyle ogrendm hayrli olsun gözün aydın smdiden🥰
La_Liberte yenidenanne34 evet silik çizgi var. Bu marka çok iyi zaten olmazsa çıkmazdı diye düşünüyorum 😊 hayırlı olsun
yenidenanne34 1palyaco hayalet cizgiden oncesi daha beyaz cizgiden sonrasi daha koyu mu görünüyordu sendede ? Bogazim cok sisti hastayim bugun acile gitmeyi düşünüyorum orda kan vericem
yenidenanne34 momofmychildren evet golge gibi sanki dimi bugun kan tahlili verebilirim hastayim çünkü gebelik suphem oldugunu soylicem insallah pozitif cikar kanda da 😢
yenidenanne34 Ozge_55 internetten erken gebelik siparisi verdim ama sanirim yarin anca gelir elimde bu vardi canim bugun kan verebilirim insallah ondada pozitif cikar 🤲🏻🥺
rich_mom Benim bir arkadaşım asilamadan sonra böyle çıkmıştı ama ilaçların etkisi olduğu için negatife sonuçlandı malesef en doğrusu kan testi reglinizin 10. Günü bakin
1palyaco yenidenanne34 atayım size fotoğrafını ama ben erken öğrendim adet düzensizliğim vardı öğrendiğimde beta 32 çıktı . Boğazım benimde ağrıyordu o gün ama eşim hastaydı sanırım ondan geçti yeni yeni düzeliyorum .
yenidenanne34 La_Liberte evet ilk gebeligimj de bu markayla ogrenmistim insallah kandada cikar tesekkur ederim 🥰
Ozge_55 yenidenanne34 keşke biraz daha aydinlik yerde çekip atsanz olduğunz yerde eczane yok mu eczanelerde satılıyor erken gebelik testi cnm
yenidenanne34 1palyaco aa evet cok benzer iki test. Banada oglumdan gecti 2 gundur kotuyum bugun esimde evde olunca gideyim dedim acile. Adetime 5 gun var henüz. Benimde eger pozitifse 20yle 35 arasi bi deger cikar diye düşünüyorum
NewMom___ @"yenidenanne34 bende hamile kalmadan önceki ay yaptığımda bu şekildeydi ve o ay gecikmeli regli olmuştum ama yinede Allah’tan ümit kesilmez daha iyi sonuç için kan testi verin derim 🤲🏻
yenidenanne34 NewMom___ oyle mi kan testi yaptirmis miydiniz ? Belki kimyasal gecirmis olabilirsiniz o yüzden sordum