Bebeğim 7 haftalık dün kalp atısı için hastaneye gittim keseyi gördü doktor ama kalp atısı yok dedi alttanda baktı ordanda kalp atısı gözükmedi çok küçük keseye göre dedi daha iyi ultrasona gönderdi ordaki doktorda kaçıncı haftası dedi 7 dedim bebek 6. Haftada kalmıs dedi kalp atısı yok dedi tekrar doktorumun yanına çıktım evet tahmin ettiğim gibi dedi kürtaj yada ilaçla bitirelim sen kararını ver suan sana bi zararı yok dedi bende düşünmek için cıktım hastaneden. Başka hastaneye ,doktorada gitmek istedim durumu anlattım alttan bakalım dedi baktı kalp atısı var ama zayıf atıyo dedi duyulmadı gösterdi banada yavasta olsa atıyodu kalbi 1 hafta bekleyelim dedi eğer duymazsak bizde kürtaj deriz, keseye göre küçük kalmış dedi oda ama azda olsa kalbi atıyo ümitlenmeyin fln yinede umutsuz konustu. Başına gelen oldu mu olduysa nasıl sonuclandı