H1z2a3 Merhaba aralık anneleri nasıl gidiyor hazırlıklarınız ne alemde ağrılar mideler ne durumda🙄 bizim son 57 gün kaldı ama erken doğum riskimiz de var sizde durumlar nasıl
Sdylmz H1z2a3 son 60 gün benimde hazırlıklar neredeyse tamam ama sanki hala çok eksik var gibi geliyor 😊 bacak ağrılarım oluyor birde mide yanmam var bu ara sizin nasıl durumlar bide normal mi düşünüyorsunuz
surfermom H1z2a3 gece uykusuzluğu, ağrılar, sürekli idrara çıkma, mide yanması… bebişker sağlıklı olsun da gerisi önemli değil 🙏🏻 33+2 olduk 🧿❤️🙏🏻
Gulbahar47 H1z2a3 hazırlıklar bitti artık hastane çantası hazırlıyorum son 50 gün diyelim bizde geceleri mide yanması terlemeler tekmeler derken sabahlıyoruz ama kızım sağlıkla gelsin ondan önemli bir şey olamaz tabiki inşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza 🫶🏻🌸
Sevde96 H1z2a3 34+1 son 40 gün yaklaşık. Her şey yıkandı, bu hafta ütüleyip hastane çantamızı hazırlayacağım biraz geç kaldım gibi geliyor. Çatı ağrısı ve uykusuzluk hariç her şey yolunda çok şükür. Sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi💖
H1z2a3 Birannis ayy o uykusuzluk bende de var yaa bide üç çocuk var zaten hamileik uykusuzluk artık perişan haldeyim 🙄 hayırlısıyla sağlıkla gelsin yavrularımız🤲
H1z2a3 Sdylmz benim bu dördüncü hamilelik allah nasip ederse bu da nomal olacak diğerleri gibi 😊 ben eksikleri hep aldım sadece beşiğimiz kaldı birde yıkama düzenleme işi var ama bende tık yok takat yok nasıl ne zaman yapıcam bilmiyorum 🙄 mide yanması beni de perişan ediyor bide çatı kemiğimde şiddetli bir ağrı var bebek doğum pozisyonu aldığı için aşağı baskı yapıyor yürümekte bile zorlanıyorum
Adenks Sdylmz benimde son 60 gün 🤭ve bende neredeyse her şeyini aldım ama sanki hala eksik var bilemiyorum
tgbadlgzr aysenurr- ahh ahh bende aynı durumdayım vajina kemiklerim ağrıyor. Sağa sola dönemiyorum yürüyemiyorum :(( 31. Hafta
H1z2a3 aysenurr- çatı muaynesi oldunuzmu peki açılma var mı acaba🤔 bnm de bir aydır çatı kemiğimde çok ağrı var yürmekte uzanıp kalkmakta çok zorlanıyorum bebek doğum pozisyonu almış tam aşağı inmiş erken doğum riski var dedi doktorum çatı muaynesi yapalım üç hafta sonra dedi haftaya gitmem lazım ama emin değilim gidip gitmemekte
Eymenmoms aysenurr- ay bnmde öyle niye ağrıyor bu kemik ya daha 31. Haftadayım korkuyorum erken doğacak diye
Aysensrkan 33+1deyiz dün kontrolüm vardı bebeğimin suyu birazcık azalmış 37. Haftada alacağım öyle görünüyor dedi korktum.
H1z2a3 Aysensrkan aa geçmiş olsun canım dikkat et kontrollerini aksatma bebeğin hareketlerini gözlemle inşallah 37ye kadar sıkıntı olmazsa sonrası alınmasında zaten sıkıntı yok
H1z2a3 Gulbahar47 bende ne çanta ne yıkama hiç birşey yok 😅 bide erken gelirse rezil olurum bu şekilde ama takat de yok😂
H1z2a3 Sevde96 yok canım geç kalmamışsın tam zamanı bu hafta hazırlarsan tamamdır sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🤲
bademommss__ Merhabalar ilk hamileliğimde bilmediğim için soruyorum ben de 29 haftalık hamileyim bacağımla vajina arası ağrı oluyor bu çatı ağrısı mı?
H1z2a3 bademommss__ evet canım çatı ağrısı bebeğin pozisyonunda sıkıntı erken doğum riskin yoksa vücut kendini hazırladığı içindir o ağrılar
Kahveseverny bademommss__ evet çatı ağrısı canım. Bende 24. Haftada yoğun baslamıstı şimdi baya azaldı. Ara ara yokluyor. Doğuma hazırlanıyor vücüdumuz korkulacak birşey değil.
aysenurr- H1z2a3 ben yarın sabah muayeneye gitcem bakalım ne diyecek. Ama 2 hafta önce gittiğimde erken doğum vs demedi doktorum
bademommss__ H1z2a3 erken doğum riskim var yarın kontrolum var doktorumla konusayim umarim rutin bir ağrıdır:(