Angel-0812 34+2 günlük hamileyim 1 1.5 haftadan beridir her yemekten sonra istifra ediyorum bu normal mi sizce ?
fizikcianne Angel-0812 benim 6. Haftadan beri mide bulantım hiç geçmesi suan 36+1 im daha çok arttı sanki ilaç içmeme ragmen
Zararsiz01 Angel-0812 sindirememekten kaynaklı olabilir mi ? Benim de aynı şekilde henüz ben 18+1 deyim.
Angel-0812 fizikcianne benim şu 30. Haftaya kadar midem ile ilgili bir sıkıntım olmadı . Ama sürekli mide yanması bide istifra da eklenince üstüne dayanılmaz bir hal aldı