oylesinebiri0 Bir kaç gündür kullanıyorum çok kötü sersemlik ve baş dönmem oluyor günde 3 alıyorum ağız yolu ile ilaçtan mı gebelikten mi anlayamadım sizde oldu mu
MasalAlparslanMom oylesinebiri0 ağızdan alınca öyle. Bide benim tansiyon sorunum vardı çarpıntı da yapmıştı sonra fitil.olarak kullanmaya başladım
Bsrkz oylesinebiri0 ilk kullanmaya başladığınız zamanlarda özellikle baş dönmesi yapabiliyor ama vücut alıştıkça bu yan etkiler ortadan kalkıyor. Vajinal alınca bu yan etkiler olmuyor ama doktorunuza sorarak vajinal de alabilirsiniz aynı işlevi görüyor zaten
Parsmommy oylesinebiri0 beni mahvetti o ilaç bir aya yakın kullandım yerimden kalkamadım baş dönmesi halsizlik sersem gibi yaşadım. Fitili farklı diye biliyorum sorup onu yazdirin isterseniz
MasalAlparslanMom oylesinebiri0 siz durumu anlattığıniz gibi fitil olarak önerecektir, zaten fitil şeklinde daha etkili oluyomus bebek açısından
guzelanne01_ oylesinebiri0 bunu doktoruna sor canım bendede aynı hatta daha beter yaptı progestan ama ben ağız yoluyla almak zorundaydım kanamam aşırı yoğun olduğu için etkisi az. Oluyordu
Ahsksdk oylesinebiri0 vajinal olarak kullanıyorum hiç bi yan etkisi olmadı akıntı falan sadece ama ağızdan kullanan herkeste nerseyde yan etkisi oluyo bence doktorunuza söyleyin vajinal olarak alın daha rahat edersiniz sadece kullandıktan yarım saat kalkmamak lazım
Merimedi oylesinebiri0 evet ağızdan alımda o şekilde oluyor doktorum fitil olarak kullanmamı önermişti
Minmom İlk üç ay düşük tehlikesi son son ayında ise rahim ağzı kısalığı sebebiyle kullandım . Doktorun fitil şeklinde kullan daha faydalı dedi öyle kullandım ben de hiç yan etki görmedim
Gulseee1 oylesinebiri0 bende günde 3 her günde iğnesini vuruluyordum hafıza kaybı olmaya başlayınca günde 2 oldu ve fitil olarak kullanmaya başladım çok normal sarhoş gibi olursun