Sweety11 bende de iki kız. Küçük 5 aylik büyük 21… / 16 ay var aralarında. Daha pek bişey yok.. mesela sadece ikisini odada bırakınca büyük asla zarar vermez küçüğe. Hep öper .kucaklar. ama bazen küçügun eline oyuncak verince onu gelip alır😂. Küçük da hayran hayran ona bakar yüzünde hafif gülümsemeyle. Maşallah uslu benim miniğim.ama büyük kız kan kusdurdu bana şu zamana kadar. Çok zor bir bebekti.halada çok zor çocuk.🤦🤷 İnşallah güzel güzel gecinirler buyudukce