Aslında hep dedim peş peşe doğurmak isterim ki zorlanacaksam aynı anda zorlanayım, beraber de büyütsünler sonra rahatlarım. Ocak ayında doğurdum, şimdi test yaptım pozitif çıktı. Bir yandan sevindim bunu istedim, ama bir yandan da korkuyorum. Böyle erken hamile kalanlar var mı? Hayatınız nasıl gidiyor 😅. Oğlum şuan çok sakin bir bebek, çok da kolay bakıyorum ona, hatta tek başıma bakıyorum hiç yardım eden de yok. İkinci bebek gelince kıskançlık olacak mı? Sizde durumlar nasıl?