Kızlar direk durumu şöyle soliyim lise yıllarımda dan beri düzensiz regl düzenligi yaşıyorum kullanmadığım doğum kontrol hapı kalmadı bir ara kisr var dediler sonra geçti dediler sonra evlendim evlilihim ilk yılı doktora gittim regl düzensizliği icin ve polistik dedi tum belirtileri tasiyirum tuylenme insülin direnci vs ozamanlar bana cocuk isteyip istemediği mi sordu bende dusunmedihim icin istemedihimi soyledim regl icin hao verdi cocuk dusummeye basladiktan sonra temmuz dan beri aşırı derecede istiyorum doktora gittim farkli bir doktor sadede doğum kontrolü verdi simdi tekrar sıra aldım ayın ikisine heycanliyim Nasıl bir tedavi yöntemi uygulicak bilmiyorum . ( biraz uzun oldu kusura bakmayın:) )