Kızlar 32+5 haftalığım
Geçen hafta sancılarım başladı diye ciğer geliştirici iğne yapıldı.
Eve geldim iki gün sonra kontrole gittiğimde de ultrason da suyumun azaldığını söyledi doktorum.
Aminoşuur testi yapıldı pozitif çıktı ve suyum gidiyormuş. Bunun için yatırdılar.
Bir haftadır hastanede yatıyorum.
Şimdi doktor geldi 34 haftada doğuma alacağız dedi
34 haftaya kadar hastanede yatacakmışım.
34 haftada doğum yapıp sorun yaşayan oldumu.
Biraz korktum açıkcası