Benimde 19 bitip 20 ye girmek üzereyim çok az hissediyorum bazı günler hiç hissetmediğim oluyor hissettiğim zaman da çoğunlukla gece uyumak için yattığımda oluyor karnımın sağ yada sol alt tarafında hissediyorum pıt pıt gündüz uzansam bile çok nadir bir iki pıt hissediyorum gece yatınca özellikle hissedebiliyorum o da nadir normaldir heralde diyorum bana doktorum 5 buçuk aylıkken hissetmeye başlarsın eşinde 7 aylıkken hisseder dedi