Benim geçen ay aşılama olacaktı iğneyi çok verdi duye iptal oldu 15 tane yumurta buy7mustu dedi tüp bebek olsaydı böyle toplandık hemen yumurtayı ama aşılama da olmuyor yapmadi bu ay yaptı ama bende belirti yok test de negatif çıkınca anladım zaten olmadigini