Yaso2110 Merhaba, 5+2 de kontrolüm var keseyi görebilir miyiz? Doktorum keseyi görmeden net birşey söylemiyor çok endişeliyim aklıma istemsizce negatif şeyler geliyor😕
Seguemka Yaso2110 korkutma kendini canım ben gittimde bir aylıktı ve kese oluşmuştu dokotrum görmüştü
Yaso2110 nzlbrn Teşekkür ederim, 3 haftalık gebeydim öğrendiğimde zamanda geçmiyor yasmin bıraktıktan sonra hemen hamile kaldım🙂
Yaso2110 Yaprakdokumuseverr Teşekkür ederim evet belirsiz konuşması daha çok endişelendirdi beni kendi de söyledi beklicez diye ama insan düşünyor işte 🙂
fizikcianne Yaso2110 dediğiniz gibiyse randevunuza kadar 2 binlere gelmiş olur görürsünüz Allahın izniyle bir sıkıntı yoksa ☺️
Yaso2110 Seguemka Teşekkür ederim benimle aynı süreçleri geçiren insanlarla konuşunca daha iyi hissediyor insan kendini🙂
Yaso2110 Abikardes12 doktor 2000-2500 arası ultrasonda görebiliriz dedi umarım bende görebilirim sizin gibi🙂
mervemurat16 Yaso2110 ben 4.cü haftamda girmiştim kese yoktu köpüklenme vardı doktorum kese oluşuyor demişti 5.ci haftada gittik kese oluşmuştu 6.cı haftada bebişi gördük 7.ci haftada kalp atışını duyduk.Bazen erken dönemlerde karından görülmediğinde vajinal olarak bakıp görebiliyorlar döllenmeye bağlı bir durum