Defne10 merhaba canım ben 28 haftalık hamıleyım 3. Çocuğum olduğu halde her defasında bebek yukarı doğru çıktığı için ağrılar olması normalmiş bende 24-25 tem beri uyuyamıyorum artık sürekli ağrı kramp giriyor karnıma da yan bel kısmından göğüs altıma kadar batan kramplar giriyor mahvediyor beni normalmiş ama bu hafta herkes şunu farkettı alt karın dümdüz suanda çocuk resmen gogsumun altında gezınıyor ıyıce yukarı çıktı. Bende kullanıyorum magnezyum ama işe yaramıyor diye düşünüyorum 😓