Zehramustafa 18 +3 günlük hamıleyım 3. Gebelıgım ama çok az hıssedıyorum bebegımın hareketlerını yada bazen hıc normal mi genelde hep ıkı ve sonrasında daha erken hıssedılır derler ondan merak edıyorum
2melek_anne Zehramustafa merhaba benimde 2 gebeliğim net şekilde 22 hissetim inanki normal panik yapmayın 🤗🙏
_Anonimdenim Zehramustafa canım ben ilk gebeliğimde 16. Haftadan itibaren hissettim bunda da suan 23. Haftadayiz İnan ki 1 haftadır net hissedıyorum 1 hafta öncesine kadar tatlı bıseyler yıyıp uzanıp karnımı dürtüyordum elimi koyup anca çok zor hıssedıyodum 😅 korkma 1 aya kadar baya bi tekme başlıyor 🐣😍
Zehramustafa Çok sağolun bazen böyle ıster ıstemez endıse edıyorum ne yapsam hıssedemeyınce ıcıme su serptiniz🥰😇
bitanemiz24 17 ye gireceğim ben de hiç hissetmiyorum normal mi kızlar bu haftalrda karın hep sertmi olmalı fazlasıyla takıyorum 16 yıldan sonra oldu dua edin herşey yolunda olsun
Mssnowflake bitanemiz24 insallah hersy yolunda gider sağlıkla kavuşursun 🤲🏻 benimde 5 düşükten sonra bu haftaya geldim aynı sekilde dua istiyorum 🥰
Mssnowflake Bende fazlasıyla takanlardanım 17+6 hiçbirşey yok 😔 elimi bölgesel bazı yerlere bastığımda bazen ritmik biseyler hissediyoruz eşimle ama içerden balık kelebek balon hicbiri yok
Vandb Mssnowflake daha doktorum 3 gün önce söyledi 22 haftadan önce birşey bekleme kim ne diyorsa inanma önemli olan 22 haftadan sonraki hareketleri
FatSon9993 Birşey soracağım bebek hareketleri dışarıdan ne zaman gözükür mesela eş abla vs biri bakınca ne zaman net görür hareketleri kaçıncı haftadan sonra
busraakurt52 FatSon9993 şuan ikinci hamileliğim ikisindede 30. Haftadan sonra kayarsa veya tekma atarsa anlık görülüyor suan 36. Hafta bir yere toplanınca karın yamuluyor ancak böyle gözüküyor🌸
FatSon9993 busraakurt52 ben de şuan 20cı haftadayım hareketleri ben gayet iyi hissediyorum hatta görüyorum ama eşim çok sabırsız sadece bir videoda gördü onuda ben çekip attım beni durdurmaz ediyor ben ne zaman göreceğim falan diye bilgin için teşekkür ederim canım
Nazkryk Bence bünyeden bünyeye değişiyor. Hele ilk gebelikse bu haftalarda hissetmek daha zormuş. Ben de 16+2deyim karnım bile yok denecek kadar az, harekette hissetmiyorum. Ayaktayken karnım sert ama otururken falan yumuşak
busraakurt52 FatSon9993 babalar biraz bekleyecek çünkü sürekli gözükmüyo öyle yani bende öyle oluyordu karnına kafasını koysa rahatsız olup tekme atıyordu çekilsin diye kızım mesela🙈
Mervs Ben 19+3 haftalıgım sadece balık kayması gibi içerden birşeylerin gıdıklaması gibi hissediyorum ama sürekli degil sabah özellikle çok hissediyorum bide tatlı bişi yedigimde 🥰
Mssnowflake Vandb rahatlattı mesajınız valla.. benimde doktorum aynen böyle 20 hatta 22. Haftaya kadar hiçbirşey bekleme diye üstüne basa basa söyledi ama işte okuduklarimdan etkileniyordum bu mesaj su serpti tesekkurler 🥰
Meyo Vandb bu mesaj beni de rahatlattı inanın bende okuduklarımdan kaç gündür etkileniyorum sürekli. Bebeğimi neden hissetmiyorum herkes hissederken, acaba bebeğim iyimi diye triplere girdim stres oldum. Bu mesaj içime su serpti ☺️
Vandb Mssnowflake yok merak etmeyin ben ilk gebeliğimde 17.haftada hissettim geçen yazdıklarımda buldum ama düzenlimiydi değilmi ydi hatırlamıyorum doktora bunu söylediğimde 17.haftada hissetmen önemli değil demişti anlık his olabilir ama bizim için devamlı hareketlilik önemli onuda 22den önce beklemeyiz dedi o yüzden aceleye gerek yok 😍😍