şimdi hiç korkma diyeceğim ama cok saçma olacak çünkü aynı şeyleri yaşadım bende 🥲 sadece rutin kontrol doktorunuza güveniyorsanız ve o bebek normal herşey yolunda diyorsa detaylıda da Allahın izni ile öyle oluyor. sadece kalbini ferah tut ki bebiş kasılmasın içerde 🥲 herşey çok güzel olacak hiç merak etme 🫶🏼 ama şuan hissettiğin herşeyi tüm anne adayları da hissetti ve yalnız değilsin bunu bil 🥹🫶🏼