Duyguemreekin Merhaba bizimde 17. Haftada kistimiz vardı. Doktor bey bizi sağolsun korkuttu 2li testimde Mom değerim yüksek çıkmış diye üstüne de kist edward sendromu olabilir dedi. Geçen hafta gittigimizde kistler kaybolmuştu (20+4 iken ayrıntılı ultrasonda yok olmuştu) İçinizi ferah tutun ben kendi kendimi yedim. Keşke yemeseydim kistten başka hiç bir problem gözükmemişti Zaten.