anonimmm123 <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/10/29/nkvuqB.jpg” alt=“nkvuqB.jpg” border=“0”>
sweetmom_ anonimmm123 canım kan verdin mi hiç? Benimde 5 gün geçti bugün 6 oluyor hatta test yapıyorum negatif çıkıyor. Kan verdikten sonra bilgilendir. İnşaAllah vardır. Hayırlı olsun İnşaAllah 💐🤲
sweethome1000 anonimmm123 hayırlı olsn canm 🙏🏻🙏🏻 geç döllenme olmş olablir ama var 3 5 dk içnde çıktıysa ✨✨ sağlıkla gelsin
anonimmm123 Adetim 5 gün gecikti. Daha önce de test yaptım hepsi negatifti. Dün akşamdan beri test yapıyorum hepsinde silik bir çizgi çıkıyor bu sabah ilk idrarla yaptığımın fotosunu attım bu daha net ve çabuk belirginleşti sizce var mı
mervemurat16 anonimmm123 büyük ihtimal gebesiniz yarın kan verin sağlık ocağında daha yeni gibi duruyor geç döllenme ilede hamile kalmış olabilirsiniz en azından beta değerinizi öğrenirsiniz
anonimmm123 Asiyefdnn benim diğer gebeliklerde hep silikti ama bunda daha önce negatif sonuç aldığım için bi anda pozitife dönünce şaşırdım geç döllenme olabilir mi acaba teşekkür ederim bu arada yarın kan testi vericem🌸
Asiyefdnn anonimmm123 inşallah rabbim gönlünüze göre versin 💕 kan verince haber verirseniz mutlu olurum 🙏🏻
anonimmm123 sweetmom_ 18inde kan vermiştim <2 çıkmıştı ondan sonra evde sürekli test yapıyordum hep negatifti dünden beri silikler çıkmaya başladı
sweetmom_ anonimmm123 bende 16da verdim negatif çıktı sonra doktor 27sinde istedi negatif çıktı Perşembe yine bakacağım. Kan verdin mi canım sen?
anonimmm123 mervemurat16 2. Gebeliğimde geç döllenme olmuştu bu da sanırım öyle yarın doktoruma gidip bi kah tahlili yaptıracağım
anonimmm123 sweetmom_ evet 18inde verdim negatif . Yarın tekrar vereceğim inşallah güzel bi haber alırız