nurcan355 Çok başım ağrıyor 3 gündür hiç geçmiyor hap içmek istemiyorum (parol felan)başka neler yapabilirim siz neler yapıyorsunuz ?
Selen01 nurcan355 sadece parol içerek geçiyordu benim, ağrının stresinden de hap içmek daha mantıklı geliyordu bana
Ankara-58 nurcan355 bende 2 gün şiddetli çektim başımın üstü acayip ağrıdı susuz kaliyo olabilirsiniz suyu fazla tuketin
G-k nurcan355 benimde olmuştu, duş alıp şakaklarima ve kulak arkama viks sürüp uyudum. Zaten benimki uyumadan geçmiyor.