Cansel76 benimde öyle olmuştu 2 hafta önce.. çikolata vb şeyler yiyorum uzanıyorum ki rahat hissedebileyim diye ama bana mısın demedi😂 Bu durumu yaşadığım vakit 2 gün sonra muayenem vardı yoksa korkmamak elde değil insan her şeyi düşünüyor. Doktor pozisyonla alakalı hissetmemen normal olabilir hele ayakları aşağıdaysa hiç hissetmeyebilirsin dedi o haftalar için. Rahim kasılmasından, fazla ayakta kalıp yorulmaktan vb şeyler sebep olabilir dedi ve bol bol dinlememi istedi. Bu durum 7-10 gün üst üste aynı bu şekilde devam ederse o zaman endişelenebiliriz şu an her şey yolunda demişti ama biliyorsunuz ki herkeste farklı tepkiler sebepler olabiliyor. Sakin olun endişelenmeyin ama kontrolü de elden bırakmayın çok canınızı sıkar aklınızdan çıkaramazsanız doktora gidin 🌸