simacakmak ilk bebem de tam 6 haftalıkken başladı 4. Ayın sonunda bitmişti ama o günler benim için çok zordu şuan yine tam 6 haftalık daha bir şey yok inşallah olmaz da çünkü bakmam gereken bir tane daha evladım var ve o günleri tekrar yaşarsam bebeğimle çok ilgilenevilecegimi sanmıyorum çok çok zordu sadece yatıyordum ne yeme ne içme hiç bir şey yoktu kilo almak yerine kilo vermiştim şuan hatırlayınca bile kötü oldum bakalım bunda nasıl olacak bekleyip göreceğiz