merhaba anneler 12+3 gunluk hamileyim acaba ne zaman cikar cinsiyet
EmanSh 13+1 de öğrendim cnm ben
EmanSh ben 12+1 im cnm doktorum iki hafta sonra söyliyeyim dedi
EmanSh 13+2 de ogrendim ben
SevgiFerhanAkba
bende 2hafta sonra gidiyim ozaman tesekurlerr
Babyseymen senin neydii acaba?
EmanSh erkek cnm
Erken ogrenende var ama genelde 16 .haftada soyluyorlar