2kedi1beybi Edaemkl normal demişti bana doktorum ama sen de gittiğinde sor mutlaka için rahat etsin. Yatarken gelirse eğer sorunuza yatıp cenin pozisyonu alın hapşıracağınızı anlar anlamaz. Ayaktaysanız da hafif diz çökün. Bi tık daha az ağrıyor o zaman.
Bebegimsu350 Edaemkl ayyy bende mahvoluyorum, bıçak saplanmış gibi oliyo mübarek hapsurmayi hissettigimde korkuyom artık kasimi tutuyom
2kedi1beybi MrCeb yatakta birden dönünce yataktan kalkarken vs oluyordu bende de. Kademeli hareket etmek gerekiyor 😄
Nikomm Benim de oluyo doktora sormadım ama bebek gayet sağlıklıydı korkma normal bence bunlar öksürmek hapşırmak bebeğe zarar vermez diye okumuştum