Yagmurakyurek _tuuggcce_ Mustafa’nın yanına bence isim eklenmemeli Mustafa baya uzun bir isim 😇tek başına Mustafa ismi çok daha güzel umarım sizi kırmamisimdir
_tuuggcce_ Yagmurakyurek merhaba, yo hayır tabii. Hanımefendi 2 isim sunmuş bize ben ona göre yorum yaptım ☺️
Ecovit Yagmurakyurek Estağfirullah ne kırılması böyle düşünmeyin lütfen 💘 teşekkürler yorumunuz için..