Merhaba oğlum beta virüsü oldu. virüsün en önemli özelliği ateş ve boğaz ağrısı yapması. Antibiyotik kullanıyoruz. Bende de dün vücut ağrısı basladı ama nasıl bir ağrı sanki dayak yedim sanki ortadan ikiye ayrıldım töbe yarabbim boğazım da siscek gibi ama sürekli bir seyler kullanıyorum doğal yöntemlerle gecsin diye. Normalde beta olsam atesim cıkar mıydı doktora gitmeli miyim? cünkü oğlumun doktoru antibiyotiksiz asla gecmiycek bi hastalık demisti. 28 haftalık hamileyim korktum acıkcası ama beta değilimdir diyorum ateş olmadığı için ay kafam karıştı 🥺