Kızlar 8 ay önce bebeğimin kalp atışı olmadığı için 10. Haftada kürtaj oldum. Kürtaj sonrasi gebelik oluşmadı zaten uğraş sonucu gebe kalmıştım. Kürtaj sonrasi reglimde azalma oldu. Jinekoloji bölümüne gittim ama önemsemediler yine olur dediler. Şimdi infertilite bölümüne gitsem 1 sene olmadığı için bakarlar mi acaba yoksa 1 sene olmazsa öyle gel mi derler kafam çok karışık yaşım 33 bu arada