Ben de Ferrum kullanıyordum. Aşırı kabızlık yaptı. Günlerce baya sancı çektim tuvalete çıkabilmek için. Çok zorlamaktan basur oluyordum neredeyse. Doktora sormadan bıraktım kullanmayı. Yaklaşık iki hafta sonra randevum vardı. Gidince de durumumu anlattım, kullandığım vitamin içinde zaten demir olduğu için tamamen kestik ilacı