spapatya Arkadaşlar keseye göre cinsiyet tahmni yapanlar oluyomuş şuan burada 7haftalık felan sizce ne tahminleri alayım 🥰
Tatunya spapatya Bu mevzular eğlenceli geliyor ben de baktırmıştım ama tutmadı keseye göre tahminler😅 erkek demişlerdi ama kız olduğunu söyledi doktorum.
spapatya Bahar1644 benimde içimden erkek geçiyor şuan 11 haftalığız tabiki sağlıklı olsunlar gerisi önemli değil ama bir kızım var erkekte tatmak isteeim rabbim nasip ederse ama kızım olursa da üzülmem ona arkadaş olur 😊😊
spapatya Parsmommy zaten bu eğlencesine herkes açıyor bende sormak istedim sadece zaten yüzde elli ihtimal var ya kız ya erkek Rabbimden ne gelirse kabulümüz insanoğlu Merakını böyle gidermek istiyo 😊