Nezrin777 çok çok geçmiş olsun önceki gebeliğimde ağır şekilde geçirdim. Jilet kullanımından dolayı oldu bende, baticon ile rahatlıyordum ama şap şup yıkayarak o da geçici bir süre, tabi yine doktorunuza danışmadan bir şey yapmayın. Travazol krem mantara çok iyi geliyor fakat Hamilelikte sadece kasıklardaki kaşıntılar için sürülse daha iyi demişti doktorum. bu ikinci gebeliğim ağdaya gidiyorum şükür bu sefer hiç öyle sorunum olmadı umarım sizin de geçer