MeAy 35 haftalık hamileyim ben de normal doğum istiyorum geçen kontrolümde doktoruma danıştım bir problem olur mu normal doğum yapabilir miyim diye eğer problem yaratacak olsaydı şimdiye olurdu yürüyemiyor, bacağını kaldıramıyor bile olurdun dedi. Yorulunca bel ağrılarım çok oluyor ama çok şükür hayatımı çok engellemedi. Her bünye farklıdır tabi beni etkilemeyebilir ama sizi etkileyebilir. Aslında bu sizin yaşayacağınız hamilelik sürecine göre değişir. Umarım herşey gönlünüzce olur 😊