Sedosh Kızlar selam doğum yapalı 4 ay oldu henüz regl görmedim siz doğumdan ne kadar sonra adet oldunuz ve eşimle korunmama gerek var mı adet görmüyorum hamile kalır mıyım?
cokkasmabeabi Sedosh tabiki kalirsiniz. Kan testi verip gebelik yoksa doğum kontrol yöntemlerine başlayın ki bir daha gebe kalmayın.
Sedosh Rabia96 sanki böyle adet olacakmışım gibi sivilce vs çıkarıyorum henüz olamadım. Siz ne kadar sonra oldunuz acaba?
1mucize Sedosh kızım 5 aylık olduğu gün ilk adetmi gördüm daha da düzenli gelir mi bilmiyorum emziriyorum çünkü düzensizlikler oluyormuş.
maman-es Benim doğumdan 1 yıl sonra geldi ilk regl. İkinci 40 gün sonra.. ne zaman düzene giriyor peki ?