Merhaba yine ben,her kes gibi bende çok hamile kalmak istiyorum.Şuan meme uçlarım kaşınıyor gibi bir garip.Adet döneminden dolayı derseniz ben adetde hiç böyle olmam 2-3 gündürde belim ağrıyordu.Ama adetime daha 6 gün var bugun test yapdım dayanamayıb.Ama negatif çıktı:(Siz adetden once yapıb negatif olan ama sonradan pozitif çıkan oldumu?ya meme uçu kaşınması gibi bir hiss belirti ola bilirmi